teisipäev, 28. mai 2013

pidu

Mehed olid  siin kokku leppinud, et teeks neljapäeval ühe saslõkitamise....mis siis ikka  - nõus..saab jälle tralli... saatsid oma kuuele sõbrantsile meilid, et tulge pittu...näis-näis kui palju meid koguneb..ja mõnel on ka sünna....saab need ka maha peetud..kohalikud mammid tahvad  tulla laulu kuulama...tore, et me neile meeldime...
mammu tuli  appi, lõpetasime niitmise ja kartulid said ka õhtul mullatud...nüüd on aed ilus ja võib jälle pidupanna
Add caption
  maasikatel on sel aastal palju õisi ja võõrasemad on nii nunnud,tomat õitseb jne.
nii et paari päeva pärast läheb peoks...saan ennast jälle välja elada... ma olen ju suur peoloom..
kalli teile                                                                                                         

                                              

2 kommentaari:

  1. Minu tomatid ammu õitsenud. Suured rohelised juba küljes. Ootan millal punaseks lähevad.

    VastaKustuta
  2. Noh mul on suur kilemaja, küljed klaasist ja katus kilest....tomatid, kurgid, pabrikad, salat, till - kõik kasvavad koos..sinul on kindlasti väiksem ja soojem..rõõm kuulda, siis saad tomateid varsti, aga minul on kartul suur, olen jaanipäevaks saanud...kui on öökülmad siis olen katnud....
    edu sulle aiatöös!

    VastaKustuta