neljapäev, 14. jaanuar 2016

mulle meeldib talv

Tõesti ilusad karged  ilmad...hävitavad pisikud  ja viisin oma tekid- padjad õue...vast külm võttis kõik need lestad ära...kuigi ma pole neid näinud ja ema elas pika elu ilma oma tekkide ja patjate tuulutamata...Kitty vahib kamina juures....tahab sooja
Aga meie aknast paistavad õigeusu kiriku tornid...huvitav neid õhtuti vaadata1
ma natukene põdesin ja ei ole praegu suusatama Tähtveresse saanud, aga kui ilmad soojemaks lähevad tahaks ikka veel minna....L On paar päeva Tln-s hoiab Tuuli lapsi, sest Tuuli on Ülikooli juures sessil...eks see õppimine ole ikka oluline...hea et ise enam ei pea õppima ja  minu eas pole sest kõrgemast haridusest enam kasugi...
 Eks saab ikka neid maailma sündmusi jälgitud ja kahju, et siin -seal on sõjakolded ja inimesed surevad...no ei oska kohe inimkond ilma sõdadeta elada....eks meiegi isa läks tänu sõjale...
Aga üritusi on mul ikka...sai tantsimas käidud...nüüd reedel sotside kohtumine Ossinovskiga, siis L võttis piletid teatrisse ja varsti vaja ta juubelit pidada...jne.jne
Lapsi niipea pole eestisse oodata...eks ikka rohkem suvel...Ahsoo poja pere tuleb vist aprillis - lastel koolivaheaeg.....mammuke on mul siin kõige sagedam külaline, jah sel aastal ta ju lõpetab magistratuuri IT alal -  tubli neiuke mul ja ikka minu silmarõõmuke...räägib ja tegutseb minu moodi kiirelt..teised harva rõõmustavad mu silmi..
aga kalli kõigile ja ilusat talve jätku!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar