kolmapäev, 21. september 2016

sügisesajud nukruse toovad...

Ongi sügis käes...linnud hakkavad  lõunasse minema  ja ka mina kipun neile järele....tekkib igatsus kaugete maade ja merede järele...Seekord siis Türki minek....seal pragu veel soe ja meri kutsub...juba lapsest saati on igatsus mere järele..kaugel Siberis unistasin alati kaugest kodumaast ja merest mille ääres Eesti asub...nüüd elades kodumaal igatsen lõunamere maade järele...1. okt. siis lendamegi TÜrki, et sealset soojust ja merd nautida...saan ka leevendust oma liigeste valudele, mis on siberis külma saanud ja tuletavad ikka ennast meelde



Pildid on eelmisest      Türgi reisist, sealt ma omale need armsad kannadki tõin
Nüüd on mul neid kahte värvi  oranzid ja kollased
Talvel hoian neid potiga jahedamas toas, suvel viin õue ja need jälle õitsevad.....minu armsakesed!!!
Õitsevad ka praegu ja leevendavad sügisenukrust, aga varsti istutan need ümber ja viin jahedasse tuppa talvituma..............
ilusat sügist kõigile ja kallistus minu poolt                                                                                                

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar