esmaspäev, 9. mai 2011

kirsiõied ilmuvad

Vau, eilne päev oli tore!!!!! Lapsed helistasid, Katrin saatis meili ja palju pilte!!!! Ja sõna "kallis" ei puudunud!
Ja siis ilmus  mammuke  10 roosiga- esimest korda elus kingiti mulle korraga niipalju roose!!! Kunagi Meeli Toomas kinkis 10 nelki- olin õnnelik, aga 10 roosi- joovastav!! Ja minu Lembit tõi mulle orhidee- milline üllatus ja lisa minu kollektsionile. KALLIis- ma tänan, ma tänan. Imelik et ma vahel nii üksikuna ennast tunnen?!
Üleeile käisid Kaja ja M, olin ka väga rõõmus, sest kuulsin uudiseid me kateedrist  ja hea on sõpru nähe-küll me teeme mõne laulmise veel, sest Andreil ka varsti synna.
Käisime eile ka naabritel soola-leival, nad on nii armsad. Viisime lipu, mis ka ülesse pandi. Nii vahva elamine, omapärane, ei puuduisegi irhideed ja  seinapeal olid orhideede pildid. Maaküte- väga kaasaegne ja mugav. Sivi küpsetas rab-i koogi- maitsev!! Toretad lapsed, üks juba ülikoolis, teine keskkoolis. Aed imeliselt kujundatud  ja ka  2 kirsspõõsast ja 3 õunapuud jäetud eelmistest  omanikest aeda. Õige tegu-rohelus on ikka vajalik.
Siis me käisime  veel eile emade haudadele lilli viimas., ka hr. Hennule istutasime sinililled hauale. Kui me pojaga Ameerikas käisime, ta nii aitas meid  ja tahtis eestimullas puhata-seda ta ka sai.
Käisime ka Meeli pool, nemad oma  ainulaadse suvilaga  on nüüd tähtsad (Meeli  pole kunagi tähtis), sest suvila läks kult. väärt. alla. Rein kurtis,et ei tohi enam midagi lisada ega parandada ilma linna loata- nalja saab. Aga rookatusega majad oma vahel ühendatud - tõesti põnev. Eks nad ole palju energiat sinna matnud ja vaeva ka näinud.
Meelil oli ka teisi lapsi külas ja nii me ei jõudnudki tantsima "16.kannu"-kuhu mammu soovitas. Olime suhtlemisest lihtsalt nii väsinud. Nii et minu sättimine ja üleslöömine läks tuulde- ainult nunnu imetles mind!
Oleme hädas tantsukursuse piletitega, mis Tuuli jõuludeks kinkis (Oja ja Parmase juurde), Lihtsalt ei julge minna, seal kõik nooremad. Mõtleme, kes läheks.?
Oi lui ilus väljas, lähen käin Mc.Donaldis ära (Lõunakeskuses), Ameerikast saati armastan vahel seal käia- ikka see coca ja friikartulid......vat nii

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar