laupäev, 7. mai 2011

positiivne

Oih, viimasel ajal positiivseid sündmusi kohe palju.. õe suvila oma ainulaadsusega läks kultguurimälestiste alla- väga tore, ta on seal niipalju vaeva näinud. Tänases PM   Mari pilt, täitsa põnev, ta on meil tubli tudeng
. L läkm helilooja Härma  hauda ja ümbrust korrastama- tublid talgulised.. aga mina, mina ostsin jälle ilusaid lilli täna  ikka aeda istutamiseks (ka muttidele mürki)jne. tegin palju tööd aias .. naersin ühe loo üle: üks mees töötas kopajuhina ja vaatab reedel, et kanalisatsioni kaevult luuk üra varastatud, mõtleb, et nädalavahetus tulemas- mõni võib sisse kukkuda. Laseb tööd lõpetades oma kopa  augule katteks. Esmaspäeval kui tööle tuleb, mõtleb , et helistab kuhugi, et sellest teatada... aga on sa  mu meie... kui kopa kaevult eemaldab, siis tormaavad sealt välja kolm vihast ja porist meest ning peksavad ta vaeseomaks- voh mis juhtub vahel!!!!!

Nii, täna on siis päikseline ilus ilm.. kõik  nii roheline...nartsissid, tulbid, priimulad jt. on oma kaunid õied välja toonud , et saaks neid imetleda.   PL-hes  Vilbaste oskab nii armsalt loodust kirjeldada- mina , kahjuks nii ei saa..  aga ikka omamoodi naudin seda... ehk lähme L-ga  täna tantsima emadepäeva puhul. Mul lapsed kaugel, ei ole kes lilligi toob, aga nad on teadlased ja ma olen selle üle uhke.. ise õppisin ka TÜ-s aga  nii kaugele ei jõudnud kui nemad... hea tunne on, et momendil kõik on OK..
Lähen jalutama käin vast Lõunakeskuses ära, ostan  ÕL-he. Mul käib PL-ht ja meeldib (poliitikast hea ülevaade ka majandusest ja muidugi vahel see looduse lehekülg.....)
...   .. on lilled pistnud  ninad välja
          et oma kauneid värve näidata
          nad teevad  justku väikest nalja
          et ennast rohus jälle varjata...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar