reede, 17. juuli 2015

Oh aeg....

Selle asemel, et mõne mehega pargis pingipeal suudelda pean mina murakaid puhastama... küüned juba tagurpidi ja nendel hõrgutistel ei paista lõppu ega äärt.....
Ja siis veel see  kuumas köögis moosikeetmine, süda juba praegu väriseb - talle üldse ei meeldi meie kuum  köök   aga vat  talvel murakamoos küll meeldib......jeerum- jeerum veel vaja  keldri purke minema otsima (õiget redelit seal ka pole)....ei mina olen juba väsinud...kutsun mammukese appi.
Tähendab sellel aastal on  lisaks maasikatele ka murakate uputus...soodne aasta!
Oi mammukene tulebki appi, siis kui kahekesi  töö ära teeme saan  ma Toomele uitama minna..Hopp-la-laa!
Noored lubasid veel minu sünnikohta muraka jahile minna, sest ma olen neid sinna laugastesse ikka ujuma viinud ja nad tunnevad raba
Aga meil on külas ka Tln-a Tuuli oma perega, meie magame nüüd telgis, sest beebi on veel 3 kuune ja peab soojas olema...aga Rando on maru vahva poiss! Kahjuks pidi nad Lõuna-Eestisse minema ja tulevad alles homme tagasi.....muidu oleks Tuuli ka mind aidanud....L on tööl
Ma lähen siis oma tegevuse juurde tagasi (Kytti peitis ennast ära et ma teda tööle ei paneks)
pai-pai!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar