laupäev, 18. juuli 2015

vau, üllatus!

Vau, milline üllatus! Ma pidin lausa selili kukkuma kui faceb. avasin ...mulle kirjutab üks rahuvalvaja USA kindral Afganistanist, ühe poja isa ja lahutatud...kes tahab mehele minna?!
Mina tahaks, aga L juba olemas ja olen kindlasti tast vanem....aga südame panevad ilusad  sõnad küll põksuma....mõtlen mida vastata!
Mul ju nii palju üksikuid sõbse, aga  nad ei valda eriti  ing. keelt...kuigi kindral reageeris kohe ka eesti keeles, ju tõlk olemas ja ta nägi mu F-bokci pilti kus ma akordioniga olen.....vai-vai kui põnev!
Mida teha, keda talle sokkutada....aga sõjaväelase elu ju raske ja ta  võib ka julm olla kui Afganistanis vägesid juhatab....kukun nüüd sõbsidele helistama - kes tahab ingl.k. kirjavanetust
Aga murakamoos mul juba purkides
ilusat päeva!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar