kolmapäev, 22. aprill 2015

halb bakter

Haigused käivad ikka mööda inimesi.....mina nüüd dieeditan, sest mingisugune halb bakter oli kõhus, tavaliselt seal on head bakterid...võtsin kohe poole aastaga    kuus kilo  maha..vau, nüüd võin modelliks kandideerida, aga kus seda nime siis kirja pannakse!?
Ei praegu ei saa, sest tervis pole veel päris korras !  ravisin  seda  bakterit nii tugevate antibiootikumidega

 et bakter hüppas maost suhu... (pidin võtma kolme ant-i korraga) nüüd peale ravi on suu  ja keel  nii-nii punased, isegi huuli pole enam vaja värvida....
ei saa süüa ega juua õieti kõik  on valus! Ei tea kuidas mina selline  hädapättakas olen - üks häda ja teine jne.
Aga eks igal asjal on ikka 2 külge - nüüd  pole  vaja huuli enam värvida, niigi punased...söön kõrti, polegi vaja neelata jne.
ei see bakter on nüüd siis  vist  suhu hüpanud.....jooksen jälle arsti juurde - nüüd saan ehk nõrgemad rohud...aga hambad on mul ikka suus, lihtsalt ülemised on huule taga peidus...issake, kui see bakter nüüd ka hammaste külge hüppab, siis on need ka suust läinud ...
See kuramuse bakter ei luba mul enam  kevadet nautida ega linnulaulu kuulata, sest neel ja kurk - kõik on valusad...vaaritan omale kogu aeg körti, et ikka jalul püsida....
Aga eks kõik lähe mööda ja tulevad jälle paremad  ajad..
aga praegu   ai-ai-aaaaaaaa
olge terved! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar