teisipäev, 28. aprill 2015

uperkuuti

No kiskja jääb ikka kiskjaks....nii kaua see kass oli pai ja vaikselt papagoisid ainult imetles ja minu sõnadele "Ei tohi - need on meie linnud!" allus kui läksin õue veidi toimetama....äkki akna tagant kuulsin lindude hädakisa
Tormasin tuppa....puur oli pikali, linnud tormasid siia sinna..joogivesi oli neile ka kaela sadanud jne.. võtsin kõigepealt kassil turjast kinni ja sõidutasin ta õue.. siis rahustasin  linde ja tegin kõik korda.. kohe ei tea mis Kyttil hakkas, muidu magab öösiti tugitoolis lausa puuri all ja reageerib minu käskudele...aga eks vist  temas ärkab vahel see ürgne murdja, pealegi ta on ju eelmised aastad vahel  metslinde murdnud....
No nüüd vaatab akna taga, et kas linnud ehk tulevad õue siis saaks need paremini ehk nahka panna
Imelik, et tal nii suur huvi just puurislindude vastu on ...terve õu on ju lauljaid linde täis....üldiselt ta ei ole neid viimastel aastatel murdnud..pidin ikka talle peenikest vitsa andma, ma ei saanud mitte vaadata kuidas ta mõne kätte sai ja minu silme all teda piinas...loodan, et ta harjub  ainult hiiri püüdma
tavaliselt on ta  sõnakuulelik ja lõbus semu
oi ma lähen oma tegemiste juurde tagasi
kaunist päeva!









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar