pühapäev, 19. aprill 2015

jälle poliitikast

No ei saa ka mina   oma nina  mõnesse poliitika küsimusse   toppimata jätta....mulle meeldib J. Ossinovski, väga tark intelligentne ja laia silmaringiga  inimene...Haridusministrina soovis ta teha päris arukaid uuendusi, nt. et vene kooli eesti keelt varem õppima hakatakse  jne.
Vähe aga sellest et  J.Ligi solvas teda isiklikult sel ajal...ja nüüd kui valitsus muutus pani peaminister just J.Ligi Ossinovski asemele haridusministriks...ju siis Ligil on  mõju noorele peaministrile...
töötades ülikoolis ma tundsin J.Ligi isa....sest olin kultorg ja organiseerisin teaduskonna kultuurilisi üritusi.....isa oli ajaloo professor ja nad tihti oma prouaga osalesid minu organiseeritud üritustel - olid meeldivad inimesed..
Aga mis puudutab poega siis nagu ütles M.Lauristin, et ta on tark mees ja oskab asju ajada, aga suhtlemisel võib ta inimesi solvata jne. jne.
Mind ja paljusid mu parteikaaslasi häirib, et ta Ossinovskit tõesti alandas, ma täpseid sõnu ei mäleta, aga et Ossinovski on sisserändaja v.m.t....Ossinovki vanemad on ju eesti kodanikud ja kõik räägivad eesti keelt
Kui Ossinovski esines tv-s siis küsimusele, kui Venemaa meid ründab vastas ta et ta läheb  meie riigi - oma kodumaa eest sõdima.....pealegi on J.Ossinovski lõpetanud mitu  ülikooli välismaal ja valdab keeli..
Miks ei oleks võidud teda noort andekat inimest jätta välisministri kohale edasi, sest sotsid jäid ju valitsusse..ja nimme pandi tema asemele mees, kes Ossinovskit solvas
Oh neid probleeme mis meid elus häirivad on ikka...aga meie lihtsad inimesed ei suuda siin kaasa rääkida....valida saab ainult ühe inimese ja kõik.....
Väikses Eestis võiks  Riigikoguski vähem inimesi olla...nende ülalpidamiseks läheb palju raha aga lastele ja vanuritele raha ei jätku  jne. jne.
Sain vähemalt ka oma pahameelt riigi asjades väljendada..
kalli-kalli





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar