reede, 18. september 2015

armas sügis....

Armas  sügis ongi käes..... juba  lehed  võtavad tooni, tammetõrud ja  kastanimunad sattuvad jala alla, kui puude all jalutad....tammetõrusid pean kindlasti korjama ja riidekappidesse panema, sest eelmine aasta unustasin ja mu kallile  USA-st tootud hommikumantlile tegidki koid augud sisse.....
uih, ma tahtsin ikka sügisest kirjutada mitte koidest
Jah sügis on üks minu  lemmikaegadest...Siberis koolis lugedes Pushkini luuletusi ma lausa armusin sellesse aastaaega..ma isegi ei tea kas on eesti keeles olemas need imearmsad read sügisearmastusest
   Ljublju ja põshnõje prirodõ uvjädanja
    v  bagrets i zoloto odetõje lesa
vat mis tähendab lapse Siberisse saatmine...elu ajaks on mõned tunded , mõtted või kogemused seotud Siberiga...jah ega elu seal mee lakkumine polnud, aga  luulet, laulu, loodust jne. sai ka seal armastada, ehk vahel poissegi...
Aga minu poisid on nüüd Inglismaal ja saavad sealt oma elukooli ja kombed külge...kuigi eesti keel on neil puhas, suvel olid koos vanematega ka meil ja oli nii tore neid näha....sel kuul neil mõlemal synnad, eks pean neid ikka alati meeles
Istun siin läpaka taga ja vaatan aknast välja......tere imeilus sügis
ilusat õhtut teile!

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar