esmaspäev, 7. september 2015

nalja siin saab..

Vahel saab siin ilmas nalja ka....ma panin  f-kis sõbrakutsekutse  ühele härrale, kellega tundus juba palju ühiseid sõpru olema  ja vaata imet ta kutsus mind oma sõprade ringi  tehes mu pildi nii ilusaks, kaunistades seda lilledega...ma ei jõudnud ära imestada kui ilus ma võin olla
Süda läks soojaks tundsin ennast kohe palju nooremana ja ilusamana..kas see olen tõesti mina!???
Ainult tutt ja nägu on ühest Türgis tehtud fotost.....vau kui põnev! Mulle vist roosa sobib  ---mida vanem eit seda  roosam kleit -- käib tõesti minu kohta..
Aga sügispidu sai suvilas juba peetud...mina kahjuks olin ennast ära külmetanud ja kaua seltskonnas istuda ei saanud.....isegi laulda ei saanud...aga mõnus oli teisi kuulata,,
Aga nüüd on Värska sanatooriumi minek, sest ilmad on nigelad ja vaja ennast turgutada...Lembit arvab ka nii...aga varsti tuleb Tuuli sessile ja siis on meil tegemist, et ema lapse juurest loengul saaks käia
kalli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar