neljapäev, 10. september 2015

läks meelest..

Teate, vanemal inimesel hakkab vahel mõni asi meelest minema....ma pidin ju Pärnu sõitma  lausa ratsa ja külla ühele kunstnikule, kes lubas mu ilusast kehast akti maalida ja selle eest veel maksta ka..
Selle asemel olen ma Värskas  joon siin seda lahjat vett ja vahin tundide kaupa v-vee vannis....aga igal asjal oma aeg. ma saan siin ilusamaks ja kortsud näost pühitakse nagu luuaga...siis võingi Pärnu minna akt jaoks poseerima (ei nägu pildile ei jää)...oga raha lubati palju, saan äkki rikkaks  ja reisin siis Indiasse, muidu selleks raha pole jätkunud....aga minu eas võib ju  kehaga ka teenida
siin tehakse mulle iluravi ja iluvanni...2 päeva juba tehtud ja ma olen palju ilusam...kui 5 päeva tehakse siis teen juba noorematele silmad ette
selline ma olin enne aga nüüd olen veel   parem!
kalli mu lugejatele


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar