kolmapäev, 29. juuni 2011

ai-ai

Ai-aiaaaa, selg valus suurest ujumisest ja nii  vaaaaluss!  Panin punast hobuste lliigestele mõeldud salvi peale
nüüd on veel nii  aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, vist hobuste asi on mulle tugev. Aga eestlased määrivad ikka oma liigeseid  ja seljavalusid sellega ja niiiii kallis veel!!!! Õhtul pean pokude proovile minema, seal vaja ehk käpuli käia, sest pokud on vist mättad, nagu ma Valteri muinasjutust mäletan. Aga tänane proov on veel Vilde teatri ruumides. Pokumaale lähme alles 6.07., selleks ajaks ehk hobuse rohi  mõjub nii, et kappan!!!
  Ilus suvine päev!!!Veel õitsevad valged poengid ja karikakraid on aed täis, ristikheina õied meelitavad mesilasi. Astusin ühele kogemata peale, jalal ka ai-ai. Aga ikkagi on nii mõnus suvi. Tahaks juba Pärnusse või Kablisse, seal me ikkagi suveti käime kui parasjagu ei kipu Egiptusesse või mujale lõunamaale.
   Poeg ei ole ka millegipärast mitu pühapäeva helistanud, võibolla on Inglismaalt USA-sse läinud, ta mul ju demograaf ja vastava  ajakirja toimetaja. Loengud praeguseks läbi,
   Vaatasin eile ETV-s mälumängu, huvitav, et ma peaaegu kõiki vastuseid teadsin- see on vist sellest, et teen palju ristsõnu.
Nii tahaks, et keegi mulle kirjutaks!!??? mammuke , anna endast teada. Hiie vist ei loe mu blogi.?

1 kommentaar:

  1. Kallikene :) olen eeelus! Loodan, et teil esimene proov täna läks väga hästi! Varsti näeme, musi&kalli!

    VastaKustuta