esmaspäev, 27. juuni 2011

suvi

Noh, Jaanipäev on läbi ja suvi käes, ilmad meeldivad suvised-päikest, vihma.!!!!  Tore!!!
Pokude 1.proov on 29. juunil. Mammuke, ütle Rutt ile (Staadioni 48 kell 17.oo). Kuna sina ei saa siis ma räägin sulle hiljem. 6, ja 7.07 on proovid juba Pokumaal. Sinna tuled, eks? Vaata Aire kirja minu pst.
Ma räägin lavastajaga-küll sa hakkama saad, peaasi et Ruti saadad..
`Ma siis grippitasin paar päeva  ja nüüd olen valmis juba  ujuma minema, sest   mu järveke ja luiged ootavad mind.  Oi eesti maasikad on nii magusad  ja kirsid võtavad juba ilmet, oma herneid saab juba süüa-uihh
Harjutasin täna kitarriga  "disko pole..", kuid pean vist enne akordioniga proovima.


Ah ülehomme on ju Ülo  poole minek, mehed panevad ehk duurid peale. Aga praegu kummitab mind üks venelaul-elu jaatav. Venelaulud on lüürilised minule hingelähedased...

..kui mõnus on see suvelõhn
  seal  metsaääres isatalus
   seal männiküljes toksib rähn
   kuid miskipärast hingel valus...
(see on minu "Isatalust)

Aga praegu loen   Tiidu tütre Liisa luulekogut "Ma nägin üht tüdrukut" Maru andekas juba 13.a. kirjutab nagu  täiskasvanu (praegu on ta 16). Ta tõesti ei kirjuta ei lilledest ei liblikatest ei armastusest, ta kirjutab elu tähendusest ja meie olemisest siin maailmas.. seda peab ise lugema... ma usun - ta jõuab J.Kaplinski ja teiste
korüfeede tasemele. Väga sisukad luuletused!!!.   Mulle isiklikult meeldivad: Kareva, Runnel, Kolla (Kolla on minu hingesugulane, ta nii noorelt suri, kuid tema viimase luulekog. kaitsti dr.kraadi) ,Kaplinski jne..
Niipalju siis luulest.
   Vaatlen lilli, liblikas tuli mu juurde kiigele, kus ma läpakaga kirjutan, linnud siristavad, mõned maitsevad kirsse (oih äkki söövad kõik ära, pean võrgu panema) aga ikkagi tekkib jälle see igavene kutse, et minna-lennata kuhugi, et kuskil on uued rannad....uued elamused....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar