reede, 10. juuni 2011

Imeline hommik

Tõusin 7me paiku - sellised hurmavad lõhnad tulevad aknast: sireli, pojengi,metsroosi ja isegi jasmiini; linnulaul,  noh mida see hing veel ihkab.!!! Aken oli terve öö lahti ja isegi vist rohutirtse oli kuulda.
Mõtlesin oma elule, ma olen ikka õnnelik inimene, lastel doktorikraadid, mida mina omal ajal ei saanud (ikka see Siber).Kahjuks  töötavad nad välismaal, aga mul on siin ikkagi Mammu (saab ehk kunagi kosmonaudiks), ja Laur (tahab diplomadiks saada). Eks tulevik näita, kuid unistused on ilusad! Ja tulevad ehk ka minu lapsed veel Eestisse, kui teadlaste palgad kunagi tõusevad. Oma venefiloloogi  haridusega ma ei oska isegi  õieti eesti keelt kirjutada, aga mis teha, mis teha... Tänu Mammu soovitusele hakkasin ka  blogi pidama, kuidagi on huvitavam ja saan oma  mõtteid väljendada, loen teiste omi- nii põnev jälgida inimeste  tegemisi, arvamusi..
TÜrgi  reis oli tore, ikka  kipun sinna lõunamerede äärde, ikka see igavene kutse nagu lindudel - rännata, rännata. Egiptus ja Hispaania meeldiisid mulle muidugi rohkem
L läks tööle ja siis   pidi minema laulma "Gaudeamust" MÜ lõpetajatele Täna pidid sõbrad tulema ka siia suvilasse- saame jälle muusitseerida- lindudega konkureerida, kuid linnud teevad meile 1:0 ära
Ilusat päeva  teile kõigile, armsad inimesed!.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar