neljapäev, 30. juuni 2011

Sooru

Eile olin pokude proovil. Minu nimeks on siis Sooru. Teksti ikka  on, aga täna L toob video, siis näen kuidas see liikumine käib. Ma päris mätas ei ole, sest ma pean neid algul tervitama. 04. on  teine proov siin suvilas, meid on kokku lavastajaga 12. Matti on mitu aastat  juba olnud Pokumaal pokuvanaks, tal habegi ette kasvatatud.
Oh selg-selg!!!!Ülo synnale täna minna ei saa, saadana talle ilusa lillekimbu (kõik mis praegu õitsevad) ja soovid, et ikka saaks nautida ta basskitarri ja mandoliini mängu.Kahju-kahju.... ei  saaa laulda ega pilli mängida..
eks kui tervemaks selg saab- saan laulda ja mängida nii palju kui süda soovib.. oi.. mulle nii meeldib  Helen Adamsoni oma tehtud  laul armastusest " Kas sa tead.." Refräär on mul selge ja kergesti lauldav, aga muu osa....
noh, kallikesed, ilusa päeva jätku......

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar