kolmapäev, 13. juuli 2011

niitmine

                                                         see türgilill kasvab meil aias
Oh see muruniitmine tekitab ikka ninaotsa higimullid... meil on 1000m2...  päris väsitav...ai-ai  oh, lõpetasin...hea tunne  ja kohviisu tuli kohe ...L  on tööl  ja  ma otsustasin täna niita, sest homme olen jälle pokuke.... mulle nii meeldib kohe, tore armas tükike..ülistab loodust ja inimlikkust, samuti kunsti väärtusi... rahvast ikka käib, lapsi palju, teevad lõpus meiega pilte, tulevad isegi sülle..  väga armas.. kui saad inimestele midagi pakkuda!!!!!.. täna raadio_Elmaris L lasi ka veel reklaami teha- tal seal sõber... Pokumaa ju vaene.. sponsoreid eriti pole .. aga ei tahaks, et see armas kohake pankrotti läheks.......Ah sooo, jah niitmine-  väsitav  kuid mõnus, imekombel nägin siili lippamas, selline väikseke, ehmatasin ta ära oma mürinaga... aga  kassid kaovad kohe ekraanilt  kui masina käima panen...punapeameeri  lidub kohe puu otsa, ta on nagu ahvipärdik-asubki vahel tükk aega puuotsas...
Oi õitsevad lubiinid  ja  kipslill on terve peenra enda alla võtnud, ja mu floksid,roosad, lillad, valged- nagu oleks juba august.. marjad valmivad- süün juba tikreid, mustsõstraid,vaarikaid;kirssid juba otsas...
Noh mis nalja ma veel kirjutaks, jälgin, mul ikka ka lugejaid, muidugi mammuga võrrelda ei saa, tema kirjutab oma tudengielust ja kuna tuli Rootsist siia õppima .. siis tal uudiseid rohkem...samuti lugejaid
    aga mina  kuidagi elan ennast sellega välja et saan kirjutada..
Olge siis tublid   ja ilusat päeva----tere päike--tere päev!!!!!!!!!!!

1 kommentaar: