reede, 9. november 2012

vaja musta meest

ei, noh ma pean Egiptusest omale ikka musta mehe tooma...L ei tulnud minuga mardisante jooksma ja mina siin üksinda nüüd nukrutsen ja tööga ka nii ära vaevatud...siis oleks mul töömees olemas ja pealegi egiptlased nii tahavad EL kodakontsust, aga mina ju olen lõbuslesk...kohe valmis abielluma...krt. esimene kord  jäi mul mardisandis käimata...milline suur kaotus!
vat kui ilusad on mustad mehed ja kuidas nad mind veel vaatavad...näiteks see noorhärra
Nii nunnu, eks? mina ei teinud temast  muidugi  väljagi...
 aga nüüd ma lähen ja lausa otsin omale kellegi - toon Eestisse ja hakkan imetlema.. siis on mul oma isiklik paaz, mõtle kui põnev, kõik vaatavad kui me kõrvuti tänaval jalutame! Ja L ka kasu, aitab meil kõik suvila ja linnakodu tööd ära teha...kui hyvä ideeeeee! Kuid peab vist natuuras maksa, raha ju netu ja orjapidamine tänapäeval keelatud..... vai vai vai vaa
tsau

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar