neljapäev, 1. november 2012

missugune täht?

Oi ma olen hädas, nüüd on mul  ristsõnade lahendamise maania kallal...ise venefiloloog aga ei tea  missugune  täht vastab kirillitsas eesti k.  "n"-le ...ja ei olegi kuskilt vaadata, internetis otsisin - netu.... Ülikooli raamatukogusse ei viitsi sellise väikse asja pärast kablutada....no on jama, aga minu lemmikristsõna vajab  tegemist
Võidan ehk  reisi kahele või auto kui  need  ristsõnad ilusasti lahendan...kuigi ma olen 5 a, jooksul saatnud palju vastuseid - polegi autot võitnud!?  Tühja sellest - ükskord võidan nigunii!
äkki keegi teab?  siis kui võidan on pool autot  või reisi sinu oma...eks?
hommikune kuum kallistus!
kalli

4 kommentaari:

  1. Äkki on konksuga küsimus. Sel juhul on vene "n" H (h).

    VastaKustuta
  2. Ei ühetäheline ei sobi ja kui ma paneks "EH"(hääldamine) ka ei sobi..ma nuputab teisi asju, ehk tuleb välja, suur tänu!

    VastaKustuta
  3. Mitu tähte seal olema peab? H kohta on ennemuistsel ajal öeldud ka HASS ja ristsõnakoostajad lähtuvad tihtilugu põhimõttest "teeme ise eesti keelt"...

    VastaKustuta
  4. ma tänan, ma tänan - 4 tähte sobib, oligi vanaslaavi k. täht mõeldud! kui võidan jägan pooleks...

    VastaKustuta