kolmapäev, 31. oktoober 2012

vaimuinimesed

Mind kisub ikka sinna kus vaimuinimesed koos... eks pikka aega ülikoolis töötamine jätnud  oma jälje. Käisin jälle Werneris kohtumas oma Enekesega, kellel oli synna..temaga puutusime kokku  küll vastuvõtukomisjonis (vahel oli tema lauaülem vahel mina) küll muudel tegemistel toimetamistel, mis meil  siis olid..olemegi jäänud sellest ajast sõbrannadeks  (E, V ja mina)...ja kus me mujal ikka kohtume kui Werneris - meie lemmik koht...siin on alati palju vaimuinimesi ja see kuidagi mõjutab ka mind.. tekib vajadus olla targem, rohkem lugeda ja rohkem maailma asjade vastu huvi tunda....eks uudishimu olegi edasiviiv jõud.....
aga homme siis teatri minek,  MaryPoppins  veel vaatamata....
ilusat päeva kõigile


2 kommentaari:

  1. Ilusat päeva!
    Sind on alati tore lugeda, sest oled ka kõige täbaramates olukordades ikka optimistlik ja elurõõmus. Võiksid täpsemalt mõnes postituses kirjutada, kuskohast see energia Sinusse kogu aeg tuleb. Paljud sinuvanused on väsinud ja haiged ning ei oskagi enam nii reipad olla.
    Aitäh!

    VastaKustuta
  2. Ma tänan, ma tänan..kui mõnus head sõna lugeda!
    Ikka loodusest, ikka loodusest tuleb energia. kallikene, mul ju aega rohkem seal viibida....ja ikka kipun lindudele järele, tahaks hingedekuul Aafrikasse minna - lausa unistus!
    piiiikkk paiii!

    VastaKustuta