reede, 19. oktoober 2012

nutan

kaevan peenramaad ja nutan.....minu nunnut enam ei ole..läks sinna , kust tagasi ei tulda..
käisime täna teda magama panemas (ta ei paranenud)...mul oli nii kurb, et  ma ei läinud isegi sisse...arsti juurde sõiduajal hoitsin teda süles ja masseerrisin ta kõhtu, siis oli tal kergem...hiljem sõitsime suvilasse ja panime ta  aiaäärde mulla alla, panime ka suure kivi ja lilled ta kalmule..isegi L nuttis....kohutav tunne on kui keegi siit ilmast lahkub, olgu see kasvõi lemmikloom

Nunnu oli suur hiirepüüdja ja osales alati meie  pidudel (armastas laulu ja pillimängu kuulata), kui mina tegin õhtust jalutuskäike, siis oli ta mul sabas - nüüd siis hakkan üksi jalutama  ...
Kuid mis teha, mis teha - elu algus ja lõpp on olemas ja seda ei saa keegi siin ilmas muuta.....
pai teile kõigile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar