reede, 26. oktoober 2012

elu on tore

Küll on tänapäeva elu ERINEV....on vaeseid inimesi ja rikkaid, enam ei ole kõik ühesugused nagu nõukaaegu...näiteks, üks rikkuri tütar kirjutab koolis kirjandit vaesusest " me oleme vaesed inimesed, kuid meie majapidajanna on veel vaesem, aga autojuht on päris vaene" (Jahilo)...selle anekdoodi peale mõtlesin enda elust  - meie elu võrreldes  teistega on tore nagu linnukestel - mis on linnukesel muret - ja meie akna all on neil väga nunnu majakene..juba käivad  uurimas kas  toitu ikka on, kõik ju ei taha lõunasse lennata (aga mina tahaks küll korra jälle käia)

Aga endal mul on tuba juba soe ja hea mõnus olla, kütan praegu , hiljem panen kartulitangu pudru  ahju ja praen lihakuubikuid ka veel, et neid pudrule silma panna..oiiiiii, kui maitsev, nagu  maal talus kunagi oli, seal sai veel ahjus kaalikaid   küpsetada - üks minu lemmiktoidust, ei saa unustada  samuti ahjuleiba, millele oli liha sisse pandud...nii et rikkust-vaesust saab väga erinevalt mõõta...
nüüd  on mul laulutuju ...tralla-laa..küll on tore et ma olemas olen!
kallistus ka teile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar