pühapäev, 14. oktoober 2012

ei ole und...

Mul ei ole und, jälle see igavene kutse - igatsus millegi kaunima järele, armastuse järele...oh kuidas tahaks jälle jooksta kohavasse randa... kuid sügisesajud nukruse toovad, kargesse õhku seisatab hüüd.... aga varsti on porikuu läbi, siis tuleb hingedekuu ja ma lähen Egiptusesse lindudele järele, ega ma neist maha jääda ei tahaks...võibolla tuleb mu mammuke kaasa, võibolla L, aga minna ma väga tahaks, siis saab mu sügisigatsus rahuldatud.... tahaks sulanduda sealsete lillede värvidesse nagu eelmisel aastal..
Olla lillede ja päikese keskel, nautida lõunamaa merd ja idamaiseid tantse...oh, tuleks see rutem
Siin ma tantsin kohe pikali, suurest rõõmust tekkis selline võime, et maatõmbejõud kadus...mina olen  ka trikimees (naine)....ja saades oma mõtted väljendatud lähen uuesti magama.....ei tea kuidas läheb elu mu Alicel, kas tema armastab ka idamaiseid tantse või tahaks ta minuga reisile tulla? Oled heakene, et mind ikka loed, siis püsin ma  esikümnes, see mulle meeldib...
ilusat ööjätku!

2 kommentaari:

  1. Tead ma olin täna Tartus. Jääajakeskuses, nukumuuseumis ja veel paljudes kohtades.Armastan aga ainult oma meest, last ja kassi.Idamaised tantsud ei lähe minu temperamendiga kokku.

    VastaKustuta
  2. Mul on väga hea meel, et õnnelik oled!Nii tore et te Tartus käisite, ma käisin suvel lastelastega nukum.- seal on vahva.. Ma ei tohiks tegelikult ka kurta, aga olen loodud sellise rahutu hingega...minul on samuti kiisu olemas, aga peale oppi haavake ei kasva kinni...
    ilusat sügispäeva sulle!

    VastaKustuta