teisipäev, 2. oktoober 2012

minu päiksekiireke

Täna on siis sündinud minu päiksekiireke,  kellega  meil on lähedane hingeline side  - ma  tihti mõtlen talle ja tunnetan kui ta on rõõmus või kurb....ta on selline, kes ei tule kunagi mind tühjade kättega vaatama - heldekene, küll toob saiakesi, küll puuvilju  jne. Ma ise ka püüan ikka midagi kaasa võtta kui kuhugi lähen.. aga tänane hällipäeva laps   on särav isiksus,  kui ta rõõmustab -  särab nagu päike ....
.juba pisikesena on ta ikka meiega suveti maal käinud , talle väga meeldib  lakas heinte peal magada ja õhtusi vestlemisi nautida, samuti metsas hulkuda.

vahel mängib flööti ja tennist, käib spordisaalis, aga nüüd on ta peadpidi oma õpingutes, kui midagi teeb siis hingega..armastab headust ja hellitamist.....vast ehk praegu meenutad lapsepõlve mängumaad:  karikakraid, rukkililli, rohutirts kus mängis pilli - palju õnnne Sullle, minu päikseke!
kalli ka teile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar