laupäev, 13. oktoober 2012

äpardus konserviga

 Oh ei, ma pean voodireziimi lõpetama - L pistis nunnu konservi nahka.. tõin siin mõni päev tagasi nunnule paremat toiti, et ta ikka kosuks, aga L vaatas vist, et midagi head on jälle hommikul võileiva peale panna (kassi nägu konservilt ka vastu ei vaadanud) ja nii ta selle kassi ampsu ära hävitas...mulle teatas kui ma ärkasin, et maru jama konserv oli... no ole lahke, kui kaua sa ikka lahke oled...
  
Ma soovitasin ikka prillid ette panna enne kui midagi avab....ei ma ei tohi enam pikutada (muhk peas on juba väiksem ), pean jälgima, et nunnu toitu ära ei sööda, nunnu  nii kurva  moega, näeb välja nii  krääbus ja kondine...peab teda poputama hakkama, muidu  viskab vedru välja ka veel....                       hommikune pai  teile kõigile!                                                                                                                                                                                                                                                           


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar