reede, 19. oktoober 2012

vana sann

Mehed tegid sauna korda, sai saunale uus lava, pink ja sissetulev veetoru soojendatud jne., mina aga värvisin seda  väljaspoolt. Nüüd saab jälle oma saunas käia ja ennast vihelda, see on nii mõnus ja tervislik, samuti värske kase lõhn....Auras on küll tore ujumas käia aga  vihelda seal ei saa..
 Kuna mehed on mõlemad laulukoori poisid siis laulsime  tööde lõpetamise puhul laulu "vana sann" lausa originaalis (võrukeeles) ( Kaino tõi sõnad ja noodid)..mina oskasin seda laulu veidi teisiti (õemees kunagi õpetas),  kuid originaalis on see tõesti südamesse minev

 kuid ka  õemehe õpetatud sõnadel pole viga  " sääl  sannas sai ka koerustükke tehtu. kui siputi ja soputi mi end, või seebitüki kerisele viime, tu eest ma emalt keretäie sain...kui  ükskerd jälle kodukanti jõuan, siis kütan sind, mu vana armas sann, mis tost et   sammal säinte vahelt kistu, too piibupääle ära võetud san"... aga need ehtsad võrukate omad  ma õpin kindlast ära..
muidugi meie sann ei ole nii vana ja auväärne (lihtsalt pesuköögist ümber ehitatud), kuid oleme  aastaid seda kasutanud ja nüüd on ta meil ka uue kuue selga saanud...niiiii armas!
kaunist päeva!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar