kolmapäev, 10. oktoober 2012

kastanimunakesed

Mulle väga meeldivad kastanimunakesed, lapsepõlves ma nendega mängida ei saanud, neid ei kasvanud seal, kus mina olin. Aga nüüd tulin poest ja korjasin neid - nii armsakesed, karvalistega  tahab ehk nunnu mängida? Kuid mina poetan neid kapidesse, et koid ei juhtuks sinna külla tulema
Kas te seda anekdooti teate, et koiliblikas hoiatas oma poega - ära sa mitte kapist välja mine sest inimesed on kurjad ja löövad su maha, poeg aga vastat - ema, ema mina juba käisin kapist väljas, inimesed said kõik nii rõõmsaks ja hakkasid mulle kohe lausa plaksutama. Voh selline nali on olemas. Aga õues on praegu nii värvirikas loodus, et aina  vaata ringi ja naudi seda - mul puulehtede vahtimisest juba kael kange.
kalli-kalli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar