teisipäev, 9. oktoober 2012

oh mu silmad!

Vau, meil käib saunas suur remont, L-i sõber tuli ka appi ...mina aga läksin eile sinna aknaid pesema...mehed eile ei tegutsenud ...oh. aga mul trehvas jälle  PKV päev olema, kõigepealt lasin klaasipuhastusvahendit vales suunas - kohe  omale näkku...pimedas hakkasin veekraani otsima, see osutus küljest ära võetuks...

roomasin siis saunast välja mõeldes, et kui mõned aknooli joovad ja ära ei sure, siis mina ka vast pimedaks ei jää. Edasi roomasin rohu peale ja hakkasin rohus nägu  hõõruma, no vett kohe kuskil lähedal ei olnud. Läksin vihmatoriu alla, sealt ka midagi ei tilkunud..kui läbi kuuri toa poole tahtsin minna lõin oma haige varva raiepaku vastu ära...ai-ai-aa...võtsin taskust puhastus lapi ja hõerusin sellega oma nägu, kuid silmi  ei julgenud ikka veel avada, kuramused kipitasid..nüüd sain siis aru kui raske on pimedal elada..oh jumal küll, kus see  köök veekraaniga ometi asub!? kui lõpuks roosipõõsasse kukkudes ja komistade oma pingi laudu tuntsin siis  teadsin kus ma asun..tormates kööki panin näo külma vee alla (sooja ju meil alati ei ole)ja unustasin end sinna mitmeks  minutiks kuni lõpuks külmast lõdisema hakksin..kuid õnneks .. ma näen!!!!!  aknapesuvahend silmi eest ära ei pesnud...tralla-laa  küll on tore elada ja  näha!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar