reede, 23. november 2012

Vau siin saab nalja ja nutta... mina harjutan aktiivselt vee alla  ronimist...olen nagu hundi moodi et haid mind nahka ei paneks
L jälle  pidi ühe mehe peal seisma raskuseks....mustkunstnikul olid naelad mõlemal pool keha............
ime, et ta ellu jäi
Täna läks  veidi halvasti, käisime jälle mere ääres ja L tõmbas vastu koralle oma jala katki, tehti päris mitu õmblust ja löödi antibiootikumid peale...vai-vai... ma esimest korda (olen 7 kord Sharmis) tegelen sääskede tapmisega...õhtuks  ronivad kuskilt sisse...ma ei uskunud kui T käskis sääsetõrje vahendi kaasa võtta... muidugi ma ei ole ka kunagi esimesel korrusel elanud..
Nii et meil on siin rõõmu ja kurbust..siiani oleme  k 7 basseini hüppanud, nüüd pean seda üksi tegema  ja ka mere  äärest oleme tagasi jalutanud....oh nüüd pean L toeks olema..tal on lööve ka veel - palju magusat..nüüd hakkame dieeti pidama...kuid elu on põnev ja tuleb paremaid päevi...aega veel 9 päeva...
kalli-kalli kõigile


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar