pühapäev, 30. juuni 2013

küll on häid inimesi

Küll siin ilmas on häid inimesi...igal aastal mu tädipoeg toob mulle kastitäie mureleid....nagu traditsioon kohe. Sel aastal olid nii  magusad punased murelid....tal endal juba süda haige ja vaevalt sõidab autoga, aga ikka olid eile prouaga kohal, endil käed korjamisest punased....no küll on head inimesed.. sõime õhtul L-ga ja jagasime siia sinna, sest  marjad kaua ei säili...suurema osa panin külmkappi  siis saan täna ühele synnale minnes külakostiks kaasa võtta samuti mammu tuleb abiks aknaid värvima - siis saab koos ka mureleid põske panna
Aga täna siis mandoliinimängija sünnale minek...saab jälle ennast muusikas välja elada......aga mul on veel üks uus sõbsa,  kes tundub ka väga hea inimene olema...ta igati hoolitseb, et mul ikka lugejaid oleks ja ma topesikümnes püsiks...hakka või sinusse armuma,  lesbivõimeid pole ma veel endas avastanud, aga kõik võib olla....inimene on ju kõigele uuele avatud...kahjuks ma ei tea ta nime, vanust, välimust jne. (ta blogi on privaatne) aga ta meeldib mulle....
kalli kõigile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar