laupäev, 1. juuni 2013

põnevad kingitused

Nii hea on kingitusi saada ja eriti kui nad on kaugelt - kaugelt toodud..S kinkis mulle põneva padjakese silmade jaoks (toodud Australiast)..sees on sealsed taimed mis rahustavad silmi ja teevad mind ikka ilusamaks (mulle see sobib)...aga see vastik nina ei saa sellesst aru..kui padjakese silmadele asetan, on nina vist kade, et temale midagi ei tehta....aptsihhh ja aptsihhh...
muidu mõnus kibekas lõhn aga ma ei tea mis taimele see omane on...tonic eye pillow (australia) ja mingit muud teksti..küsiks S käest, kuid ta on praegu Kreekas....nii et nina peab seda silmi toniseerivat patja armastama hakkama...aga äkki olen allergiline!? ...kuid silmadele väga meeldib
teine kingitus on mul juba  seinal...nii nunnu lilleke..
aga roos see ei ole....Tänud S-e sinna kaugesse Kreekasse ja ka sulle H-ke...eks sul ole läpakas ehk kaasas...ilusat joonistamist ja kreeka imeliste vaatamisväärsuste nautimist!
pai kõigile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar