esmaspäev, 3. juuni 2013

Oh seda moodi

Jälle on moes lilleline... nii et minu tütrekese lõpukleit (prantsuse siidist tehtud) on jälle moes, sätin selle enda järgi ja löön selga -  nii armas kohe!  laseb õhku läbi ja lendlev ... mõnus
et tantsima minna ...kuid ei oska mingit kaunistust  ni kirjule asjale juurde nuputada
Oh veel mul neid õielisi asju ju navalom! Selle kleidiga ma käisin kunagi Ameerikas, ma ju nii punase (armastuse võrv) armastaja
Ainult tegumoode pean parandama siis olen jälle moodne plika.... õues on nii kuum, et kohe kuidagi ei taha oma õmblusmasina taha ronida....
vau, mammuke kaugel maal on  blogis käinud - hea meel et teiega kõik korras!
Kui ilusad ilmad  on kodumaal! Pojake ei saanud mind eile kätte, telefon jupsis...
kalli-kalli kõigile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar