kolmapäev, 26. juuni 2013

päevalill ei pööra

eile terve päeva jälgisin oma päevalille...olen kuulnud, et päevalill pöörab oma pead koos päiksega...noh minu päevalill seda ei teinud...pildistasin teda 4 korda eri aegadelˇja päevalill vahtis ikka  ploomipuu suunas.....
Ometi ma mäletan, isegi siberis räägiti, et päevalille nimi ongi selle järgi, et ta päeva järgi ennast sätib.. tahtsin tõesti eile seda imet näha...aga võta näpust..nii ei saanudki ma  päevalille pöörlemise elamust.....mida lootsin
ülsiselt sattus see lilleke mulle juhuslikult, lihtsalt ühes lillepotis hakkas kasvama kurgi moodi  taim ja hiljem taipasin, et see ongi  päevalill...ju siis võtsin mulda linnukeste naja alt ja üks seemneke jäi lindudel tähele panemata..nii ta minu aias õitsebki...
hommikune kallistus kõigil
Alice, olid pühade aeg kuskil kaugemal..mul tekkis kohe igatsus, et kus mu 247 on jäänud!?
suvine tervitus sulle!

2 kommentaari:

  1. Jah, võtsin aja maha ja käisin luuaga sõitmas. :D Muidu polegi peale töö midagi.

    VastaKustuta
  2. Vau, seda imet oleks minagi näha tahtnud....ma olen ükskord nõida mänginud ja tahtsin ka ikka kõrgemale luuaga saada, et rahvast naerutada, aga lendasin ja murdsin pöidla...peale selle ei tiku luuda katsuma...kuid kallike ilmad ilusad, sul peret palju, aja nad ikka vette...mul juulis tulevad Inglismaalt pullimehed, pean nädal aega neid lõbustama....panen vist ka luua selga - andsid idee!
    Tunne rõõmu õiesilmast kaunist suveilmast elust endast mis nii kiirelt lendab!

    VastaKustuta