kolmapäev, 19. juuni 2013

vist vajan abilist

Uih, viskasin ennast rohu peale pikali..oh sa kallis emake maa kui väsinud ma olen....muudkui niida, rohi, kasta, lõika oksi, istuta taimi, aja käpuli mutte taga ja muid pudulojuseid (kassid lõhkusid hullates mu kalli lille)...ma ei jõua vist üksi selle suure (1200 m2) aiamaaga enam toime tulla..L käib ju tööl ja on isegi autoülev-t nii väsinud, et keel vestil...
mulle on vist vaja  meesabilist...siis koos kudrutaksime ja töö läheb nagu lepase reega...vahel teeme kahekesi  tirolit ka jne.  aga see mees ei tohi väga vana ega noor olla..oma pinsist maksaks talle natuke ka palka, osa võiks ju natuuras olla....mõlemal sellest rõõmu
ta võiks ehk selline välja näha
Räägitakse, et pika ninaga inimesed on töökamad...noh kas on kandidaate  minule abiliseks...praegu oleks hea koos maasikaid vahukoorega süüa ja siis ajaksime  mutte ja kasse taga------vau kui vahva
pai kõigile

3 kommentaari:

  1. No vot, mis siis saaks, kui sa peaksid veel tööl ka käima? Võtsid eile liiga suure lonksu vist ikka, et täna toss väljas.
    Pildil ju siil udus ja seda teie tehtud tirolit oleks küll huvitav maitsata.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Näed mul ka vist pähe hakanud. Tahtsin kirjutada maitsta. :D

      Kustuta
  2. Pakkumisi nagu ei tule, paistab et keegi ei viitsi tööd teha...tralla-laa aga mina tulin Rahinge järvest ujumast....uuhhhhh seal oli vesi külmem kui minu järves...Kuidas siis minu Alicekesel elu veereb? Mida suvi põnevat toob!

    VastaKustuta