pühapäev, 27. aprill 2014

Auras





Aura on ikka üks  mõnus koht, kus saab kõiki veeprotseduure nautida..rahvast käib päris palju eriti koolilapsi, isegi lätikeelt on kuulda jne.
peale eilset jalgpalliga  (siberis poistega oli see mu lemmik mäng mis meeldib siiani) püherdamist  vaja  ennast puhtaks teha... ega me palju mängida jõudnudki..rohkem naljategemine oli...aga kes seda nalja ikka teeb kui ise ei tee
klõpsutasin mõned pildid Tartu Aurast























Nii armas, et see Aurake meil olemas on...lähed ujuma millal tahad jne.
Aga siin on mõni pilt meie eilsest möllust palliga....teised ei taha pildile jääda, ainult ühed botased sain kuidagi jäädvustada..



kass jooksis mu pikali..
ja meie  tahame ikka pildi peale ka saada
Oh kui väsinud ma olen!( see oli eile)paljajalu oli päris soe...





täna siis Aura..
porine kallistus

2 kommentaari:

  1. Minu lemmikkampsun teil seljas viimasel pildil, väga hästi sobib teile peaks mainima!! Tulen uuel nädalal läbi, kolmapäev voi esmaspäeva pärastlounal, praegu maal istutasin molemad kasvuhooned kurgi-tomatitaimi täis, käed mullased, muidu oppimime ja lõputöö kirjutamine käsil. Kalli kalli, tore et sporti teete!

    VastaKustuta
  2. see sobib mulle tõesti mammuke, hea püherdada Väga tubli teist et maal kasvuhooned nüüd korras. Sa ikka töökas neiu meil, jõuad kohe igale poole!
    suur kallistus sulle, mu päiksekiireke

    VastaKustuta