neljapäev, 24. aprill 2014

Ongi läinud

Ja ongi minu kallid külalised läinud....pildile jäi kõige väiksem, kellele meeldisid minu võõrasemad ja kes tegeles väikeste okste lõikamisega, ütles et teenib raha (ega ma teda palgast ilma ka ei jätnud) ka mammukese antud kommid maitsesid









teisele noorhärrale meeldis rohkem kartuleid mullata, aga ta muldas neid päris mitu korda ja osa  kartuleid tuli kohe mulla alt välja, et väikets töömeest imetleda...
Üldiselt vanaema aidati kuidas osati ja nüüd on nad siis jälle läinud....
naljakas kuju seal vagude otsas, kas tõesti see olen mina....
Aga tore oli koos olla ja ei tahetud linnakorterisse minna magasime kõik koos, osa põrandal..tegime ka muusikat..tore et poja võttis kitarre kätte ja lapsed lõid ka laulu. kaasa ...õpetasime koos Lembituga  neile ühte vana eesti laulu  "Sauna tega..."  see ajas neid naerma ja lõpuks laulsid kõik
ilusad päevakest

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar