kolmapäev, 2. aprill 2014

orhideed ja kased

Tavaliselt kui ma läpaka taga istun ja midagi kirjutan, mängin või sk-n siis  piilun vahel ka aknast välja..läbi  orhideede (aknalaual) paistavad kõrged kased...nad on imelised  ja tuul kõigutab nende latvu..see on nauditav sest mul on võimalus vaadata kaugeid lõunamaa orhideesi ja  meie armsaid kaski koos....täna on ka pilved sellele veel fooniks..

kased tuletavad   meelde Siberit, meie külas peale kaskede ja kibuvitsade nagu muud vist ei kasvanudki (olin väike ja täpselt ei mäleta),  kased olid seal väiksemad ja kiduramad aga nende lehti oli nii armas närida ja esimene suvi kui ema koos lehmadega kuskil kaugel steppis oli, siis ma isegi sõin neid, samuti kibuvitsamarju sai näritud, isegi rohelised rohulibled maitsesid, üldiselt midagi ikka  leidus hamba alla panna..vahel öösiti ema tõi mulle piima ja  nisuteri...siis ma järgmisel päeval keetsin neid (nii kaua keesid), aga ema pidi selleks u. 14 km läbi käima..  jah olid ajad olid majad (nüüd neid netu).....
aga see Ukraina jama..hoian põialt, et neil hästi läheks ja Putin aru pähe võtaks...Oh need väiksed mehed on ikka agressiivsed olnud (Napoleon, Hitler jne)!
aga meil  on    elu  ilus,  aknal kasvavad isegi orhideed ssamuti  viinamarju, sidruneid   võib Eestis isegi kasvatada  jne., minul suvilas on kannad ....muidugi NATO sirmi all kasvab kõik veel paremini.... lõpetan nüüd  mõtisklused.
Laupäeval on minia emal juubel, peab siis Tln. suunas sõitma, käime ka Tulka juures ja toome sealt  suvilasse televiisori (temal üks ülearune )
Mõtlesin et laulan sünnipäevalapsele laulu emast...sest meie lapsed elavad ju kaugel .....minule meeldib eriti see salm
         .... palju ta hoolt ja vaeva pühendas lastele
               rõõmude lilled harva õitsevad talle veel
               soovib ta vaid et lapsed rännates kaugeil teil
               helluses veelgi mõtleks emale armsale..
Minu emale ja ämmale väga  meeldis see laul.....nüüd on nad aga juba seal kust  enam tagasi ei tulda....
ei tea kas mammu või Laur saavad  L P Kyttit hoida!
mammuke sa vast loed mind, ma ei saa sind teisiti kätte....vaadake siis  Kyttit, eks?
armsat päevakest!












Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar