reede, 5. detsember 2014

Armsas Tartus vana ülikool....


See on üks minu lemmik lauludest..Ülikooli ansambli "Rajakad" tehtud kunagi....Ülikoolist ei olegi eriti palju laule, imelik et tudengid teevad küll  laule malevast jne.  aga ülikoolist vähe  või ma ei tea ehk..nii tahaks et oleks rohkem laule ka meie ülikoolist "Gaudeamust"  lauldakse aktusel ja kooride repertuaaris on ta olemas..Aga nüüd on ka vahel lauldud lõpetamisel "Armsas Tartus vana..."
Mina kirjutasin ka väikse luuletuse moodi asja oma ülikoolist, kus ma olen 5 a õppinud ja 25 a töötanud
Ma armastan sind Tartu sest pole linna kaunimat ei paremat mul antud
näid minus vastu kajavat
su  Toome nõlvadel ma uitan ja imetlen su vaateid sealt
su Emajõe voog mind paitab kui kuulan seda silla pealt
on ülikooliga mu elu seotud ka lapsed õppinud on seal (nüüd ka lapselapsed õpivad)
vahel peahoone ees ma peatun ja seisan nukralt trepi peal
Ehk oleks tahtnud õppida siin kauem, ehk mõnda keeltki idamaist
kuis igaühel oma aeg on antud ja pole antud elu teist....
Peaks ehk proovima midagi paremat kirjutada, sest ülikool on seda väärt, kuid mulle pole jumal nii -palju andi selleks andnud....keegi ehk kirjutab, sest luuletustes ikka on seda teemat puudutatud.....
aga elu on meil TARTUS jõulude ootel ja varsti saadame ka selle 2014-ne  aasta ära ajaloo arhiivi...
pai-pai teile! Lumist ei saa veel teha.....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar