esmaspäev, 15. detsember 2014

käisin vokaliste kuulamas

Kontserdisaalis oli saksa vokalistide kontsert...laulsid viiekesi 2 baritoni, 1 bass ja 2 tenorit   Lembit oli kontserdist vasikavainustuses, sest ta ise suur koorilaulja, mina aga olen vist ikka vähe musikaalne...kuna  esimene osa oli 13-15 sajandi kirikulauludest, siis mina veidi tukkusingi, sest kirikulaulud ajavad mind magama

Teine osa meeldis mulle rohkem, olid rahvaste laulud ja viimane laul pani tõesti mu hinge kõlama..sest see oli nii puhas ja kaunis, et mul tükk aega veel kõlas kõrvus muusika...
....mina rohkem oma kortsuga ja kitarriga tõmban kaasaegseid laule ja armastan  laulda eriti minoorseid armastuse ja koduteemalisi või siis hästi lõbusaid isegi lobalaule, sest mul on üliõpilaste  lorilaulik, eestiaegne väljaanne...
Aga kokkuvõttes sai kontserdilt ühte ja teist
kalli-kalli

1 kommentaar: