pühapäev, 21. detsember 2014

tulid päkapikud

Tulid päkapikud ja tõid juba mitu kotitäit kingitusi kuna lund ei ole ja jõuluvana ei jõua  väga suurt kotti seljas kanda...ma ei tohi piiluda ka mis seal kottides on, eks jõuluõhtul  Jõuluvana ise jagab neid..hakkasin salme ja laule ette valmistama, et vitsa ei saaks
Oih, leidsin ühe armsa luuletuse....Jälle vaikne kellahelin kaigub üle kogu maa, paneb mälestuste keeled õrnalt kõlama....
ja seekord laulan jõuluvanale sünteka saatel (mis see ununenud pill siin nurgas muidu seisab)..ikka kitra ja korts on alati tules aga süntekas on päris ära unumenud...mu isake mängis  nii ilusasti klaverit ja see helin kõlab kõrvus siiani (klaver on oma aja ära elanud ja vedeleb kusagil Imaveres laudas)..proovisime emaga  lasta seda taastada, aga oli  juba hilja)...poja ostis õnneks sünteka (klaver väga kallis), ka süntekas on rohkem laste oma, aga minule kõlbab küll
ampsan piparkooke kõrvale ja muudkui harjutan...nii et nüüd on mul siis süntaga mängimise tuurid...aga täna lähme ühele jõulupeole, tantsida saab seal ka lõin omale ühe väga õielise  pluusi selga - õied moes                                                 

vau, Kitty oskab meil pildistada ja mina kukkusin kohe poseerima
ma olen ikka edev, tahan ise pildil olla....aga  igal lollil oma lõbu..
ma lähen siis tantsima..õues näitab veidi lund, ehk tuleb jõuludeks  maha, oleks nii tore!
Ootame siis koos lund ja Jõule

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar