reede, 19. detsember 2014

õhtune jalutuskäik

Et mitte paksuks minna olen õhtuti jalutamas käinud, jooksta ma ei viitsi...kui lumi maas oleks siis suusataks küll - Tähtveres  tavaliselt ....aga jalutada ka omaette mõnus, tegin kohe suure ringi Võru surnuaiani välja  (vist Pauluse surnuaed kuid asub Võru t.)... aga surnuaeda ma õhtul pelgan, sest isegi ema  rääkis mulle anekdoote surnuaia juhtumistest ja see hirm juba lapsest saati pimedas surnuaias olla....kujutan ette, et näengi midagi jubadat..aga kui kardad siis juhtubki tavaliselt seetõttu ma sinna ei kipu...pöörasin  ümber ja jalutasin tagasi Tähe tn. mööda...
Karlova teatrist tuli rahvas välja, seal midagi toimus, aga autosid kõik kohad täis, kahjuks on parkimisega päris probleem, pugesin autode vahelt läbi ja siis nägin meie maja  täies kaunistuses, naabriproua on ka aknad  ära kaunistanud
kuna meie maja asub tänavalt kaugemal puude taga, siis on pimedas täitsa põnev  vaatepilt...nüüd võivad jõulud tulla!
pai-pai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar