laupäev, 13. detsember 2014

tegin pattu

Ma kohtasin maalinäitusel oma vanad sümpaatiad...ja me nägemiserõõmust lausa suudlesime...nagu vanasti ja nagu laulus "...sa suudlesid mind suule sul olid õrnad huuled, su käsi põske paitas ja ma nutsin vaikselt-vaikselt..." see oli tohutu elamus mulle !
Aga näituselt ma ostsin ka uue maali  endale...kuna mul on maalid rohkem loodusest  ja lilledest  siis sain oma kollektsioonile juurde veel ühe armsa  P.Küttise maali  "Tulbid"

Asetasin kodus selle seinale ja imestasin, kuidas ta mulle meeldib (tegin omale jõiulu kingituse)..see sobib oivaliselt ka meie pruunikas-oranzika  toaga, lausa sulab sisse....
Jõulude aeg kena vaadata....
aga üürnikku ma järgmine suvi endale enam ei võtta, eelmisel suvel oli Joel, aga mu mehed läksid lausa marru, sest poja tahab Inglismaalt ise oma perega siin suvitada ja L ei talu ka , et kui meie ise suvilas oleme siis keegi minu korteris elaks.... nii et rohkem mingeid üürilisi..käin ise oma  maale imetlemas ja  kaminat kütmas , kamina kõrval on nüüd ka põdrasarv - tuletavad maaelu meelde...
Eks ole armas?
Aga vanasõpra suudelda oli ka põnev....tahaks veel, aga see oleks patt..kaht meest korraga pidada ei ole kombekas
tralla-laa..küll on mõnsa elada!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar