reede, 29. mai 2015

külalised läinud

Ja lahkusidki meie rootsi külalised....eks augustis jälle näeme, siis nad tulevad minu juubelile...
oh seda  juubelit küll..juba praegu arutan kuidas  40-50 inimest  siin looduses lõbustada ja toit-
lustada...aga niipalju mul on neid sõpru ja sugulasi...hea, et ikka on! Oleme ise ka vastavalt võimalusel nende juubelitel käinud.....tegelikult on augustini aega ja ma ilma asjata juba planeerin....aga üks L-u sõber tegi juba  2 pinki, teine lubas laudu juurde teha jne...õlut olen ikka juubelite aeg teinud ja muidugi tänapäeval see sa`slõkitamine....kuid liiga vara arutan, enne vaja veel teiste juubelitel käia, aga neid sel aastal ikka on, homme lähme  juba sinna, kus 2 jubilari koos
siin üks kutse 13-daks...aga suguseltsi kokkutulek samal päeval...ei tea kuhu minna!?
aga  praegu väljas nii ilus, ma panen vahelduseks mõne  ilusa lille pildi ka
On midagi ilusat, mida jubilaridele viia...
aga  ma lähen parem nuputama, mida homme selga panna!
ilusat õhtut!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar