kolmapäev, 27. mai 2015

oo aeg, miks kiirelt kaod....

Kui kiirelt lendab aeg...alles läks kõik roheliseks, õitsesid priimulad, nartsissid....siis kirssid, õunapuud ja juba sätivad end õite sirelid....kuidas kevad nii ruttu lendab!?
Tegelikult osa õunapuid õitseb veel....
.mu vanaema ikka laulis, et ma tahaksin kodus olla kui õunapuud õitsevad"...ja nende õitsemise ajal tuleb mulle alati meelde mu vanaema...oli üks nobe ja töökas inimene, oma kiired liigutused olen ma küll temalt pärinud...sest L on aeglase loomuga inimene ja kui meie mingit tööd koos teeme siis mina olen rabistaja, tema aga  aerutaja...eks vastandid  tõmbavadki teine teist ligi


valged sirelid on  juba veidi avanenud, aga lillad (topelt) veel mitte...tavalisi lillasid meil kahjuks polegi, aga sireli lõhna on juba tunda.........nii  mõnsa!                    kalli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar