reede, 8. mai 2015

suvemajake

Aga meil sai suvemajake üles pandud...käisin seal juba kohvi joomas ja tundsin seltskonnast puudu...aga esmaspäeval  tulevad mõned endised töökaaslased külla  ja kolmapäeval meie laulu ja muusikute punt...nii et peod ootavad...

mulle nii meeldib laulda ja trallida...sinna majakesse mahub u. 12 inimest istuma...
Tütreke oma sõpsiga tulevad ka kuu lõpul Eestisse...rõõm ka neid jälle   näha
Aga siit läpaka tagant  paistab mulle kass kiigel ja majake põõsaste taga
kass magabki kogu aeg kiigel  ta on minu koha ära okupeerinud....siin peenra otsas valgete postide juures põevad mul kannad, ei tea kas ajavad uusi võsusid või surevad välja, kollane vast jääb ellu, aga uue oranzi järele  peame vist sügisel jälle Egiptusesse minema.....plaan  sügisel lõunasse minna on vähemalt olemas.....kui linnud lähevad siis ka mina kipun sinna lõuna poole..mingi eriline vajadus ujuda soolases vees ja soojendada oma  valutavaid konte.....nii et reis on vähemalt plaanis
ilusat päevakest teile, kallikesed!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar