pühapäev, 24. mai 2015

lumivalged laevad...

Laman siin kiigel ja naudin pühapäeva.....vaatan taeva ja tuleb meelde  ilus laul pilvelaevadest....kui hästi tabab see mu meeleolu ja vaatepilti!
Siis kui vaatan taeva - näen ma sini-valgeid  unistuste laevu  kaugest  igatsusest  helin  kaigub,  vaikne luule väreleb.....
ees on pilvelaevad.....pilvelaevad  maast mis ammu unustusse jäänud....unustatud ududes unustatud aastates, unustatud maades - meredes

..ütle miks mu juurde õnnemaadelt tulevad need laevad....lumivalged  laevad sõuavad mu juurde noorusraàlt..
Lala-la-lalla- lala - lalla lalla...lumivalged laeva sõuavad mu juurde.....
kui ilus!
kalli

1 kommentaar:

  1. Väga ilusad pildid! Sul tuleb pildistamine hästi välja mamsikene! Ma täna imetlesin samuti neid imelisi Eestimaa pilvi.. suve tunne on juba tekkimas.

    VastaKustuta