neljapäev, 18. juuni 2015

Kytti sai vist rebaselt tõmmata

Vaatan täna Kytti selline loid, silmad poolirvakil ja puha...mõtlesin, et mis tal viga võiks olla...panin pipettiga õli suhu, et ehk kõhuprobleemid, siis märkasin väikest haava kaelal...tundub, et rebane näksas teda....panin siis briljantrohelist haavale peale, mis ma muud ikka oskan teha (ega see rebane ometi maritaudis pole?!)
küll pulmadeks paraneb nagu öeldakse
Aga L hakkas eile kuivanud puud maha saagima, mina palusin jätta osa alles ja nüüd on mul
omamoodi kompositsioon...lõin lihtsalt suure naela ja ampel ripub...kui l töölt tuleb siis tahab kindlasti mingi konksu panna, sest ta ei armasta minumoodi naelte löömist igale poole...aga  ma emaga kasvasin, mehi meil majas ei olnud ja olen harjunud  ikka naelu lööma, kruvidega  läheb aega ja peen töö minu jaoks
eks ole ilusam kohe ja Kytti tavaliselt käis seda puud mõõda katusel, nüüd saab oma teed jätkata
aga ilusat kevadet kõigile!


1 kommentaar: