esmaspäev, 15. juuni 2015

sugulaste kokkutulekul

Käisime eile Alice ja Aleksei Kulu 9 lapse ja  järeltulijate kokkutulekul...niipalju oli järeltulijaid ja nende kaasasid, et ma ajasin lausa nimed segamini...mul kahjuks ei olnud lapsi kaasa võtta (mees aga - üks 9-st Kulude lapsest, kahjuks, juba lahkunud meie hulgast), sest lapsed tulevad mõlemad Eestisse alles augustis (sest nt Inglismaal lõpeb lastel kool 27 juulil jne.)
Kokkutulek oli lõbus ja tore! Hiljem saab pilte näha, sest ma unustasin oma mobla koju..
aga meeneid  kingiti küll
See on tehtud  Aida talust, kus  kõik üles kasvasid ja praegu elab noorema poja pere..
ka kirjandust sain veidi
Aga Priit Kulu on tugev teadlane, kes  praeguseks  on  emmiriit professor, ka minu  poeg on juba professor, aga demograafia alal (kahju et ta veel Eestis ei olnud)....teised lapsed on samuti  tegijad oma erialadel.....tore et  üheksast lapsest nii tublid inimesed on  kasvanud!!!
Peab ikka emale-isale au andma, et raskel aegadel lapsed üles kasvataid ja ükski neist ei väärastunud, kõik töökad ja asjalikud (kõrgema hariduse saanud)..
Eks kui mulle  pilte saadetakse siis panen mõne pildi  ka..
ilusat päeva!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar