reede, 5. juuni 2015

Pühajärvel mõnulemas

Käisime Pühajärve SPA-s veidi tervist turgutamas...nüüd olen nii läbi masseeritut küll vesivoodiga küll masseerija poolt, et ei ole kohta kus ennast puudutada võin...pean paar päeva valuvaigistit võtma..ei tea miks ma küll nii tundlik inimene olen!?
Aga vast  vereringile mõjus hästi ja käed - jalad said aiatööst puhata....mammuke  hoidis kodu ja kõik on Ok..
Ma naeran, et Lembitule trehvas meesmassöör ja tema konte oli ka nii murtud, et oigab siin kõrval...kahjurõõm vist  lõbus rõõm, kuigi mul endal parem pole...aevastame siin võidu, saime vist rootslaste käest mingi  pisiku ka..
Ei see ravil käimine nõuab ikka ohvreid.....pargivahel tegi L must pilte, aga mina tegin ikka oma komejanti
puu otsa ikka enam ronida ei jõua...aga Pühajärv oli armas
pikk pai kõigile!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar